AANMELDINGSPROCEDURE

Aanmeldingsperiode

De aanmeldperiode is van maandag 18 maart t/m zondag 31 maart 2024. De schoolbesturen in de BOVO-regio Haaglanden hebben besloten dat alle leerlingen die op maandag 18 maart 2024 een definitief advies van de basisschool hebben gekregen, zich al vanaf die datum kunnen aanmelden bij VO-scholen in de BOVO-regio.

Op onze website zijn het toelatingsbeleid, de voorrangsregels en het aantal lesplaatsen per niveau terug te vinden, onder het kopje “Toelating brugklas”.

Aanmeldingsprocedure

In de aanmeldperiode moet digitaal aangemeld worden via de ouderrol in

POVO OT (Onderwijs Transparant). Bij vragen hierover, kan een mail gestuurd

worden naar administratie@chrlyceumzandvlietcollege.nl

Aanmeldingsformulier ZANDVLIET

Als aanvulling op de digitale aanmelding via de ouderrol in POVO OT (Onderwijs Transparant) vragen wij om ons eigen aanmeldingsformulier in te vullen. Een directe link naar ons aanmeldingsformulier staat in OT.

Dit formulier is vanaf januari op onze website te downloaden en digitaal in te vullen. Een instructie voor het bewerken van het PDF-document is ook te vinden op onze website. Het formulier is ook op te vragen per mail of per telefoon, 070 3851902, keuze 3 administratie.

Bericht van toelating

Op woensdag 15 mei vanaf 15.00 uur zal via Onderwijs Transparant bekend worden gemaakt op welke school de leerling geplaatst is.

Op dezelfde dag zal Zandvliet een mail sturen met een brief van definitieve plaatsing.

Christelijk lyceum Zandvliet |
Bezuidenhoutseweg 40 |